lördag 12 december 2009

Vart ska skåpet stå egentligen?

Inte på golvet i alla fall väl? Men det är precis vad mitt badrumsskåp gör för tillfället, inte så superchict om du frågar mig. Att det dessutom ser ut att ha varit fasthäftat på en träplatta på väggen känns ju sådär proffsigt. Flax att jag stod just i badrummet när skåpet inte kände för att sitta uppe längre, och med sällan skådad reflex kunde fånga det. Tänk om min katt istället suttit i sin låda, oj oj oj vad snopen hon blivit. Nu hoppas jag bara att en av fördelarna med att bo i ett hus där det porten inte stängs properly, lampan i trappuppgången lyser ibland, strömmen till tvättstugan stängs av kl. 20.00, i alla fall är att det finns nån sorts vaktis som kan sätta upp badrumsskåpet igen. Helst utan häftapparat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar