tisdag 6 december 2011

Mistlur.

Igår tyckte jag att det var på tiden att uppdatera min raraste tellie, vi kan kalla henne Betty. Glad påbörjade jag synkroniseringen, men det nöjda leendet stelnade snabbt när "ett oväntat fel" inträffade. Betty var så trött att hon helt enkelt stannade i återhämtningsläge. Fan Betty! Med panik i blick, och proppmätt efter nervöst panikätande av pepparkakor tog jag Focus till Johan och internet. Men inte ens Johans goda min och oerhörda förståelse över min förtvivlan hjälpte. Bara en sak att göra alltså - Återställning. Not so very funny. Men många tårar senare, och alldeles för få timmars sömn (och med Mary i farstun) är jag nu fasen ganska nöjd ändå. Betty har efter uppdateringen blivit lite snyggare och lite fiffigare. Flott. Nu är det bara att börja lägga in kontakter, ladda ner appar och organisera mera. Fotona får bli till minnen och ersättas av nya, minst lika trevliga. Och jag säger tack, tack iCloud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar