söndag 20 september 2015

Money makes the world go round.

Det må vara sant, men musik och krubb är darn så mycket roligare att tänka på när man flanerar runt i sina sjystaste pjux. Du vet dedär som ger dig såndär perfekt studs i dojan och pondus i steget. De skorna. Anyhow så tänkte jag att jag skulle starta upp en sorts cateringverksamhet och undrar därför rätt och slätt vad som önskas på bordet. Vad skulle göra dig och din mage alldeles varm och lycklig? Och vad skulle du tycka vore ett rimligt pris för detta, tänk då in att jag planerar och presenterar en meny//buffé antingen efter dina önskemål eller utifrån det jag gillar bäst. Jag är även en fena på detdär med teman. Kom igen - låt mig veta, så är jag snart redo att brassa krubb till ett kalas nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar