torsdag 30 september 2010

Noll tå-lerans

Skit också, för en 45 minuter sen sådär så brassade jag på lite kantaraller. Jag var pysslig nog att först förvälla dem. Det skulle jag inte ha gjort. För när jag på ett snitsigt sätt skulle ta stekpannan från plattan var jag så svängig att det nästintill kokpunktsvarma vattnet landade på mina små tår. Det gjorde skitont. Men, jag surar inte över spillt vatten. Däremot funderar jag på varför det är inte mindre än tre krubbrelaterade program på TV samtidigt. Det är "Vad blir det för mat?", det är "Kniven mot strupen" och det är det pretty odda "Restaurang i vårt vardagsrum". Tre program med samma sändningstid, och därmed också cirka samma reklampaustid. Tokigt tycker jag, tokig tajming.

Här hade jag kunnat ha en bild på mina stackars alldeles för varma tår, men jag tycker att det är så otrevligt med fötter. Ganska osnyggt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar