fredag 10 juli 2009

Slut citat.

"Vi tipsar och tipsar, men får aldrig något tillbaka." Så säger jag i gårdagens upplaga av den inte-särskilt-högkvalitativa-och-väldigt-lokala tidningen SLA. Jag fortsätter vidare med "Det händer så konstiga saker här så du anar inte, vi har blivit som en informationsbyrå." Och till det "lägger jag ett skratt."

Intressant detdär hur man kan uppfattas. Att jag tycker det är så ledsamt att inte få veta om mina tips är bra, det var jag inte riktigt säker på innan.

Jag känner mig mer förbryllad än ledsen över hur det går från tanke till handling när någon kommer på att ringa eller komma hit och ställa en fråga om säg...
Varför inte den trådlösa uppkopplingen fungerar, vilket hotell som ligger närmast ögonkliniken i Uppsala eller vad man ska göra om man är missnöjd med sitt nyrenoverade kök.
Ja well. Till det lägger jag ett skratt.

2 kommentarer:

  1. ngn vill man fråga i denna hotfulla värld. finns det en vänlig själ, så tar man tillfället i akt. jag undrar t ex när kummel är som bäst. vet du det?

    SvaraRadera
  2. Menar du som bäst på året eller som rätt?

    SvaraRadera