onsdag 26 maj 2010

Early Bird.

Jahapp, idag tyckte min kropp att det var dags att vakna kl. 06.14. Mycket odd feeling. Ännu mera odd att mina ben valde att stiga upp. Detta gjorde att jag hade tid att svänga ihop ett glas centrifugjuice innan jobbtime. Nej, det låter inte alls gott men den dryck jag fick till förtjänar nog faktiskt inte ett trevligare namn än så. Har någon en teori om hur följande: Äpplen, passionsfrukt, citron och ingefära, hur de tillsammans kan smaka rökt korv? Och hur kommer detta att påverka resten av min dag?

2 kommentarer:

  1. 1. Det är ett måste att diska kärlet innan det används. Därav den rökta korven.
    2. Förmodligen går du omkring o pyr hela dagen. Därav inställt möte!
    Slutsats; diska noggrant och dagen blir en härligt frisk fläkt!

    SvaraRadera
  2. 1. Det är så sällan jag äter rökt korv, däremot tycker jag att noggrann diskning kan kännas överskattat.
    2. Inte så farligt med pyrandet, däremot väldigt slitna hårtoppar.

    Slutsats: Jag gör ett nytt juiceförsök imorrn, och hoppas på avklippta toppar snarast.

    SvaraRadera