måndag 24 maj 2010

Svar på tal.

Sådärja, då var det ordnat! Slå mig på nosen och kalla mig beskäftig. Det är ok. Jag noterade dock inte bara ett, utan några små granna fel i mitt pertiga mail till Cloetta. Proffsigt. Jag hade kunnat redigera det i efterhand nu innan jag la in det här, men nej nej. Ödmjukt ska det vara.

Hej hej!
Jag blev glatt överraskad av de jättegoda Polly sommar, varför jag nyfiken gick in på cloetta.se. MEd risk för att verka pertig, så tror jag inte att det är meningen att ni råkat stava somrigt med två m, eller använder period lite många gånger i rad...?
Mest en liten notis.


Hej Camilla!
Tack för ditt mail, jag skickar dina synpunkter till vår webbansvarig.
Vi på Cloetta önskar dig en riktigt skön vår och en härlig sommar.

Med vänlig hälsning

Cloetta Sverige AB
Konsumentkontakt


1 kommentar: