onsdag 5 maj 2010

Use jucy juice.

Men hörrni, min juicemaskin är helt fantastisk. Hela frukter etc med skal och allt, i med det bara. Svisch, svosch, och juicen är klar. Det är verkligen fascinerande att maskinen så snyggt kirrar att separera skal, kärnor, och annat mindre smarrigt från det som smakar finfint. Galant! Japp, när jag på ett nonchalant sätt nyss skulle svänga ihop ett glas pre dinner/blogg juice till mig själv glömde jag helt enkelt bort att det borde stå en kanna eller så på den sida frukten kommer som juice. Ja well.

2 kommentarer:

  1. Åh, en sån vill jag också ha. Juicemaskin alltså.. Vilken sort?

    SvaraRadera
  2. Det är en Philips som är lätt att sätta ihop/ta isär och det går undan. Min syster har en Bosch som är pretty much the same måste jag säga. Googla runt och kolla läget.

    SvaraRadera