onsdag 12 oktober 2011

Taco Tuesday.

Igår var det tisdag, och tisdagar är näst efter torsdagar veckans trevligaste dag tycker jag. Torsdag har varit en favvo sen jag var liten, men tisdag kommer sig av av att Kanal 5 för ganska längesen gjort detta till en TV-tisdag. Jag vill minnas att det var så redan runt 1997, men det skriver jag inte i sten. Anyhow, igår fick Hemmafruarna sällskap av mig, finfna tacos och ett glas rött. Vilket visade sig vara högst lämpligt när jag på boxen läser att det passsar ypperligt till taco nights. Ett litet vintips i all enkelhet. Inte ett jättesensationellt vin, men det duger. Taco hej!

2 kommentarer:

  1. Ett taco-vin - UNDERBART!
    Tycker fröken Dill

    SvaraRadera
  2. Nämen vad roligt att du hittat hit Fröken Dill! Dill är bland den piffigare av kryddväxter tycker jag.

    SvaraRadera