tisdag 6 september 2011

I am back!

Sådärja, nu är jag tillbaka. Igår var det som bekant måndag och jag hade en plan att jag skulle ta upp min trevliga vana att inleda dagen med ett alldeles sprillans pressad juice. Detta planerade jag i söndags kväll. Oftast när jag gör upp planer för nästkommande morgonstund så blir det inte alls som jag tänkt. Antingen försover jag mig och vaknar alldeles frågande, eller så vaknar jag enligt plan men kommer på att jag egentligen lika gärna kan sova lite till. Lite till som nästan alltid blir för mycket. Men igår gick det enligt plan. Juicen pressades, jag drack glatt utan att spilla och studsade sedan till jobbet. Detta kvicka humör höll inte i sig riktigt dagen lång, men tillräckligt länge tycker jag. Flott! Jag ligger lågt med fortsatta morgonplaner såsom promenad, hinna vakna till ordentligt innan jag hastar till jobbet etc. Var sak har sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar