måndag 8 oktober 2012

I'm with stupid.

Men suck. Ok, jag medger att jag suckar över mycket. Det gör jag. Men med all rätt. Jag hörde just på nyheterna att "forskare kommit fram till att man lättare kommer över sitt ex om man inte är vän med honom/henne på Facebook." Kom igen, show me the money! Två saker suckar jag över i detta: Först för att detta är självklart och knappast behövs forskning på för att komma fram till, det räcker att ha haft ett något kantstött hjärta för att fatta. Den andra sucken är över att jag undrar vilka "forskarna" är. Det pratas ofta om "forskare" som kommit fram om ditt och datt, och det talas då om dem på detta urskiljningslösa sätt. Låter inte det oseriöst? Lite som Dom, dom som säger så mycket saker. (Och ja, jag tycker egentligen att det är mer lämpligt att skriva de.) Suck.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar