fredag 15 april 2011

Inget tjall på den linjen inte!

Ibland ser jag saker som är så fina att de gör mig rörd, och ibland är det väldigt rara människor (eller hundar) som rör mig. Idag är det en kombo av båda. Jag säger bara hej raraste tjallamalla.com för helt strålande service. Någon i deras trevliga webbaffär förstod precis den lite svettiga paniken och uppgivenhet jag kände inför att kanske missa chansen att malligt få trippa runt i en av de finaste jackor jag skådat, och kom helt utan tvivel med en galant lösning. Tack och tack igen. Och tack min alldeles fantastiska brorsa för att du också helt utan tvivel alltid kommer med lösningar. Du är bäst.

Japp, detta kan tyckas både ytligt och trivialt. Men jackan är verkligen fin. Och om det nu är någon som suckar surt och undrar vad denhär tjejan har för verklighetsuppfattning, om hon nu ens har någon som svettas över att kanske missa granna ting. Så säger jag - skit i mig och sköt ditt i så fall.


Här borde jag naturligtvis ha en bild på jackan, som kanske egentligen är mer en kavaj. Eller på min bästebrors. Men ni får tänka hur de som ser ut.

2 kommentarer:

  1. Men bästebrors, inte vet jag något om någon jacka. Jag säger tack för tacket såklart men jag har väl inte bidragit med någon lösning? Hur ser den fantastiska jackan ut? Får jag se den imorgon?

    SvaraRadera
  2. Nope, du vet inget om nån jacka. Men du bidrar till lösningar och glatt humör på alla andra möjliga sätt. Jackan kommer nästa vecka, så på vårtrippen är den med!

    SvaraRadera