tisdag 3 maj 2011

Nej, jag låtsas inte som om det regnar.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om dagens allvädersväder...

Sol - check.
Snö - check.
Hagel - check.
Regn - check.
Blåst - check.

... och min kvällspromme som började med nån sort lugnt mittemellanväder, men avslutades med hagel piskandes mot kinden och en välsprejad lugg snitsigt fastlimmad i pannan. Men dethär med det nyckfulla vädret känns lite som gamla nyheter, det är fascinerande med helt knäppt väder men det är ju vad det är. Alla som tittar ut genom fönstret har sett det, det behöver inte jag berätta om. Så istället flyttar mitt focus (jo, det stavas så) till min lilla köksradio och Prodigys "No Good". För jädra bra låt! Försök sitta stilla och sura över vädret när du har den som soundtrack.

2 kommentarer:

  1. För jädra bra bit indeed brors! Det är väl Malmöfocus på den va?

    SvaraRadera
  2. Det är Malmöfocus på den!

    SvaraRadera