lördag 31 december 2011

Gott Nytt!

Då ber jag att få önska gott slut och ett om möjligt ännu godare nytt! Jag befäste idag äntligen en framtida nyårsaftonstradition när jag för andra gången på just en nyårsafton smarrade i mig semla & Champagne i kombi. Flott! Däremot har jag slutat lova saker sen jag lovade Alvin att han inte brutit benet, när det visade sig att det var precis det han hade. Däremot tycker jag att det känns gött att ta tillfället i akt att tänka om och tänka nytt. I nya banor liksom. Jag kan i och för sig, bara för sakens skull, lova att 2012 blir året då jag alltid målar läpparna kontinuerligt. Alltså alltid har med mig ett litet etui med en välvässad läppänna, fickspegel och läppstift. Det kommer jag ändå inte hålla. Men från botten av mitt hjärta önskar jag nu ett alldeles fantastiskt Gott 2012!

1 kommentar:

  1. Verkligen god kombo å gott nytt till dig med snygging!

    SvaraRadera