måndag 12 oktober 2009

Grönt är inte alltid så skönt faktiskt.

Nej, nu är det läge att ta upp dethär:
Gossarna, jag misstänker att de vill bli kallade gossar, i Green Day provocerar mig nåt hemskt. Jag vet egentligen inte varför de ens bekommer mig, och jag vet inte om det betyder att de på nåt sätt vunnit. Det kanske är det som stör mig mest.
Eller är det för att dendär Billie Joe helst verkar göra allt neråt? Håret går neråt, sminket sitter längre och längre under ögonen och han når fortfarande inte upp till micken. Det kryper i skinnet och mitt röstläge stiger till ett hetskt otrevligt läge när jag hör dendär bajsnödiga lilla rösten ta ton. Nej, stäng av.
Men, ta en tur till 1994 och jag är med igen. Då sittdansar jag gärna och diggar snyggt till Basket Case. Men kom on killar, inte 15 år till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar