tisdag 27 oktober 2009

Stun-ning!

Japp, idag var det dags igen. Dags för en såndär klåfingrig jävel som bara inte kan låta bli att peta på skärmen, eller som förmodligen inte fattar bättre än att göra det. Jag visste att det skulle ske redan när gubben i fråga la upp händerna på disken.
Oj vad jag fokuserade, bet ihop strängt och gav det fula pekfingret onda ögat. Tadaaa - min mycket samarbetsvilliga skärm flippade ut alldeles perfekt snyggt av hans pet! Som han skämdes och som jag såg beskäftig ut med en blick som sa "Nämen ojdå gubbe lilla, hur gick detdär?" Klart jag insåg att det förmodligen bara var att starta om datorn, men det fanns ju ingen som helst anldening att avslöja det. Nu undrar jag om detta var en one-time-opportunity eller om jag sitter på en oanad förmåga här. Det betyder ju att jag inte behöver trixa ihop en stun gun. Eller så gör jag det också.


2 kommentarer:

  1. MEN!!! Va f-n!!! Vilken tur att du har oanade makter, tror du att du kan plocka fram dem a la Harry Potter eller var det nåt med gubben??? Hur läskig var han på en skala??? Åh, det är klart han var så läskig så Harry Potter blev framlockad, du har en del av hans elixir..expeliarmus o sånt. Go girl!!!

    SvaraRadera
  2. Satsa ändå på en stun gun älskling. Det ska göra ont.
    (Därmed inte sagt att jag inte blir alldeles fasansfullt imponerad av din förmåga.)

    SvaraRadera