tisdag 25 augusti 2009

Det är så träääligt.

Ok, jag undrar lite över dethär med PMS. Det finns inget som är kul med det. Ingenting! Det är ett jävulens påfund som inte har nåt bra att komma med. Inte för någon inblandad. Jag förstår inte vitsen alls. Det gör mig ledsen, konstig, lättrörd, svettig, rosig om kinderna, sur. Sidor som inte rimmar så himla grant. Och till vilken nytta? Jag har googlat, och googlat igen. Men inte fattar jag vitsen mer för det.
Ska det vara som ett litet pre party för att man verkligen ska vara riktigt jädra putt när det väl är dags för dendär jävla skitmensen att komma på visit? Den har ju tydligen i alla fall nån sorts uppgift. Tror jag alltså, men jag är tveksam. Är det för att dendär Eva inte kunde låta bli att bita i detdär äpplet? Jag är ju för tusan inte ens konfirmerad, jag ska väl inte behöva sota för hennes fruktsvullande? Tack för det i så fall brudjävel!

2 kommentarer: