onsdag 18 januari 2012

Don Tequila.

Well, kanhända att det börjar bli ett enda tjat om detdär landet Mexiko. Jag vet. Och jag vet att jag kanske romantiserar och glorifierar ett inte helt idylliskt land. Må så vara hänt, och låt det bero just nu i alla fall. För där och då lärde vi ju oss bl.a att Tequilan inte får i närheten av den uppmärksamhet den borde. Visst kan en shot toppad med salt & citron göra att man står ut en timme till på ett alldeles för trångt dansgolv. Men... En riktigt flott guldig añjeoraring alltså. Ojojoj. Då orkar du fnittra in på småtimmarna och hålla dig varm med ett alldeles strålande manaña mode i bakfickan. Och som om inte den vetskapen vore nog, så fick jag detta väldigt trevliga www-tips av J idag. Trevligt var ordet. En sida som helt gömt sig för mig fram tills nu. Nu klurar jag på att bli medlem. Ska vi bli bandmedlemmar brors?


Om någon bjuckar dig på Don Julio, om så bara några droppar, tveka inte en sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar