måndag 2 januari 2012

Le Pot.

I min familj har vi tonat ner detdär med juklappar en smula. Vi har begänsat oss kan man säga. Detta innebär att man istället för klappar en masse får en noga utvald. Plus eventuellt bonusklappar från rara givare som står utanför dessa regler... Så var det för mig. Och om jag är nöjd med utdelningen. Förutom den finaste av hårprydnader från K, de skönaste purpurfärgade fårskinnstofflorna från J, och inte färre än tre alldeles strålande presentkort på saker jag gillar skarpt, så fick jag även raringen på bilden nedan. Detta mina vänner, det är en ny kärlek som jag rekomenderar å det varmaste. Den är inte bara trevlig att vila ögonen på, vilket dock är super när man som jag inte har så mycket skåpplats över, den får också på ett nästan magiskt sätt grytor att svängas ihop och bli välkomnade goda på ett kick. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar