lördag 21 januari 2012

Mångfacetterad glamour.

Ja, jag är väl medveten om att jag kan uppfattas som åh så ytlig. Men jag tycker om fina saker, och jag blir varm i hjärtat och lycklig av skor med rosetter, glitter, fina lampor, vackra parfymer, det perfekt röda nagellacket, rosa väggar, kristallglas och fina champagneflaskor. Jag blir glad av sånt och det gör ingenting. Det kan ju hända att jag har en annan sida också. En svårt djupsinning hemligt mörk sida som grubblar och undrar alldeles för mycket. Det kan hända. Lite som en diamant med flera fina sidor. Hursomhelst så har jag hittat en till tjeja som enligt mig fattat grejen. Emma Kristina Hultkrantz. Det är nästan som om hon suttit på min axel och ritat av de glamorösa tankarna. Vi tycker i alla fall att ungefär precis samma saker är fina och värda att ramas in. Ett litet collage med några av de bilder jag diggar mest. Eller hur, du fattar va? Jag tror att jag är kär.

2 kommentarer:

  1. Jag fattar precis! Åh så fint!

    SvaraRadera
  2. Eller hur?!?!?! Och hon, Emma Kristina alltså, är dessutom rackarns trevlig. Bra kombo!

    SvaraRadera