lördag 14 januari 2012

Och jag solar vidare.

Jag måste bara tipsa lite till om min nyfunna kärlek Isabel Sandblom aka Syster Sol. Skitsamma om det blir tjatigt. Du vet känslan när du fick din första freestyle, kanske en röd, och du plötsligt kunde lyssna på vadsomhelst vartsomhelst utan att någon behövde tycka något om det. Som att vara i en fantastik bubbla helt skyddad från allt. Du vet den känslan? Precis samma lyckligt obekymrade feeling infann sig ganska omgående i hela mig när jag i onsdags satte på mig lurarna och lyssnade på "Kichinga". Jag kan inte sluta lyssna. Det är så mycket som är bra med den skivan. Till exempel de helt fantastiska fyndigheterna i denhär:



Lyssna på den på väg till jobbet eller dyl. och inget kan komma i din väg. Fab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar